Aby znaleźć klienta, trzeba wiedzieć... kim on jest. Szukając klientów w internecie, trzeba dysponować narzędziami do opisania żądanych kryteriów.
Menager reklam Facebooka umożliwia dokładne opisanie odbiorców reklamy.
Pozyskanie klientów stanowi duże wyzwanie, szczególnie dla nowych firm, których marka i produkty nie są znane szerszej grupie odbiorców.
Czy warto jednak angażować się w promocję biznesu w mediach społecznościowych?
Czy warto proponować sprzedaż osobom nastawionym na rozrywkę? Tak, jeśli produkt interesuje społeczność Facebooka, a reklama wywoła pozytywne emocje.
Co decyduje o popularności firmy i produktu na Facebooku?
Określenie grupy docelowej produktów to sztandarowa zasada marketingu i sprzedaży. Reklama do nieokreślonych odbiorców, trafia w próżnię.
Jakie zasady i narzędzia pomogą stworzyć skuteczny profil klienta?
Pozytywna lub negatywna odpowiedź zależy m.in. od celu, który chce się osiągnąć. Dlaczego warto rozważyć założenie strony na Facebooku?
35% spośród 13 milionów polskich użytkowników mediów społecznościowych ma konta na tym serwisie.
Mimo różnych obszarów działalności, firmy obecne na Facebooku mają jeden cel: zdobycie jak największej liczby aktywnych fanów czyli... wiernych klientów!
Wpisy na stronie firmy mają zachęcać do intereakcji. Ale na powodzenie fanpage wpływa więcej czynników.
Jest o co walczyć - Facebook liczy ponad 4,5 mln. polskich użytkowników! Jednak opłacalność reklamy na Facebooku nie jest z góry przesądzona.
Jak zoptymalizować koszty? Przede wszystkim nie ulegać pokusie „załatwienia sprawy” jednym przyciskiem!
Komunikacja przedsiębiorcy z klientem służy nie tylko skutecznej sprzedaży produktu ale też budowaniu długotrwałych relacji opartych na zaufaniu.
Jakie trendy wpływają na coraz większe znaczenie technologii i narzędzi elektronicznych?