Oferowanie wartościowego produktu nie jest gwarancją sukcesu komercyjnego.
Potencjalni klienci muszą się o nim dowiedzieć i poznać cechy wyróżniające go spośród innych propozycji dostępnych na rynku.
Kampanie reklamowe można przeprowadzać w różnych formatach i za pomocą różnych narzędzi.
Wybór jednego lub kilku z nich zależy od specyfiki oferty oraz potrzeb grupy docelowej. Ale nie tylko...
Pozyskanie klientów stanowi duże wyzwanie, szczególnie dla nowych firm, których marka i produkty nie są znane szerszej grupie odbiorców.
Czy warto jednak angażować się w promocję biznesu w mediach społecznościowych?
Określenie grupy docelowej produktów to sztandarowa zasada marketingu i sprzedaży. Reklama do nieokreślonych odbiorców, trafia w próżnię.
Jakie zasady i narzędzia pomogą stworzyć skuteczny profil klienta?
Polski internet liczy ponad 25 milionów użytkowników. Kontakty "przez sieć" zaczynają dominować w relacjach międzyludzkich, w tym także biznesowych.
Czy przez internet można budować trwałe relacje z klientami? Z jakich form kontaktu korzystać?